Wednesday, June 9, 2010

Pastel Dreams Episode 2


Hari ni...episod ke dua pula . Kali ini ada dua kuntum bunga wild rose bersaiz 1 1/2 inci di bahagian bawah berganding dengan 3 kuntum cabbage rose.





Terima kasih kerana sudi menemani mimpi2 bunga reben saya *_*.


13 comments:

  1. Nak tido sinilah. Jangan kejut saya tau...

    ReplyDelete
  2. ini bukan mimpi...ini kenyataan yang sangat indah...cantik...sungguh manis menawan..tahniah....

    ReplyDelete
  3. aida: hehe dah pagi ni ni...dah bangun ke???

    chah: mimpi yang nyata ekkk...tq chah..tak menyulam ke?

    ReplyDelete
  4. çok hoş ,ellerine sağlık

    ReplyDelete
  5. kak za..nak ni boleh kikikikikiki..series nih :)

    ReplyDelete
  6. tijeen: tq! :)

    kak ina: tq kak

    azie: ok, kira nak tukar dgn pattern yang hari tu lah kan???

    ReplyDelete
  7. tahniah za...lawa...aduyai..yang lama tak puas mimpi lagi..datang yang baru pulak nih...santekk :D

    ReplyDelete
  8. diesha: tq..tq! alahai..sha pon boleh buat jugak kan :)

    ReplyDelete
  9. kak za..kompem nak yg ni..2 bijik..nk deposit tak???kalu nk bgtau ehh nnt kita bank in kan :)

    ReplyDelete
  10. azie..ok..tak perlu deposit..nanti dah siap kak za beritahu ye :)

    ReplyDelete
  11. maklang: terima kasih mak lang :)

    ReplyDelete